Seiten

Mittwoch, 4. März 2009

I love this blog - Award

Mariamellie aus Borneo/Indonesien hat mir den hübschen I Y this blog - Award überreicht. Thank you very much Mariamellie!





Ich bin immer wieder erstaunt, in welchen Winkeln der weiten Welt mein Blog gelesen und kommentiert wird. Und ich danke allen herzlich für diese Wertschätzung.

Diesen schönen Award gebe ich weiter an eine kleine weltweite bunte Auswahl meiner inzwischen riesigen Blogliste. Viel Spaß damit!

Lilac Gate
Mamas Kram
Susie of Arabia
Torsdag
Tally
Nihal
Johns Fotoblog
Lapplisor
Ramsey Daily Photo
Titania

Please forward this award to at least 8 other blogs that you ♥and don't forget to link this award to the sender of this award.

Der Award soll an 8 andere Blogs, die Ihr Y weiter gereicht werden.

Kommentare:

Torsdag hat gesagt…

Hallo Chris,
entweder ich habe es nie bemerkt,oder dies ist wirklich mein erster AWARD.

So frage ich mich auch "Gibt es Regeln für die Weitergabe" und wie gibt man ihn weiter.

Danke und lieb Grüsse

Hartmut

Nihal hat gesagt…

Ooohh my, I'm honored dearest Chris! Danke Schön. You know the greatest treasures are those invisible to the eye but found by the heart, and I'm very happy to be awarded by your Special heart:)
Have a great nice and sunshiny day as much as ours here. I will talk about these awards but recently I've been pretty busy at work, excuse me if I am a bit late, OK.

Liebe Grusse,


PS. Please share the arrival of your Spring there in green beautiful Germany, post here your Spring photos, I'd love to see.

Judy hat gesagt…

Oh, my!!!!!!!!!!!!!!
How can I ever thank you!! This is the first time anyone has given me an award for my blogging (I only started in November!) and I am just so thrilled I don't know what to say!!

Thank you, thank you, thank you!!

Tally hat gesagt…

Was für eine Ehre, ich bin ganz gerührt - vielen Dank :-)

Titania hat gesagt…

Dear Chris, many thanks for this pretty, hearty award. It means a lot to me coming from you.

John hat gesagt…

Thank you, Chris!
I am grateful for this award. I take it with me and paste it into the sidebar on my blog. :)

Congrats on your awards, Chris.
You deserve this.

susieofarabia hat gesagt…

Gee, Chris - I am speechless! Thank you so much. What a lovely surprise - I feel honored!

Lapplisor hat gesagt…

Ich danke Dir, liebe Chris, dass Du bei der Weitergabe auch an mich gedacht hast ..
ich habe diesen Award zurück verfolgt ..er scheint ja noch recht " jung " zu sein :-)
♥☼♥Barbara♥☼♥

mamas kram hat gesagt…

Wie lieb von dir! Vielen, vielen Dank! Ich freu mich sooo!
Liebe Grüsse
Doris