Seiten

Sonntag, 16. August 2009

Sommer in Norddeutschland

Monochrome Maniacs # 21

Gästehaus Seebüll beim Nolde Museum in Neukirchen nahe der dänischen Grenze.
Emil Nolde (1867-1956) war einer der führenden Maler des Expressionismus.

Guesthouse Seebüll near the museum from Emil Nolde by Neukirchen near the frontier to Denmark.
Emil Nolde (1867-1956) was a German painter and one of the first Expressionists.




For more Monochrome Pictures please visit:
Monochrome Weekly Theme

Kommentare:

Carver hat gesagt…

That's a beautiful house and so well photographed.

Vita Stunder hat gesagt…

Beautiful shot!
Have a great week!

Babooshka hat gesagt…

They looks so picture postcard pretty.

Aileni hat gesagt…

Bright and calm.

Marie Höglund hat gesagt…

That is what I call a guesthouse. Perfect in monochrome :-)

RuneE hat gesagt…

The whole house reminded me of Southern Denmark - and now wonder. Thank you for sharing!

Bengbeng hat gesagt…

beautiful..the classic shot

Daryl hat gesagt…

Not a huge fan of sepia but this works nicely

püppilottchen hat gesagt…

TOLL!! da möchte ich auch mal hin! der garten soll auch so wunderschön sein. da kam gerade auf ndr ein beitrag in dem auch dieses haus und der garten vorkam und nun finde ich dieses wunderschöne foto bei dir :)

lg, nicola

mamas kram hat gesagt…

Ein schönes Haus und ein tolles Foto davon! Hübsch, diese ganz feinen, schwarz-weissen Farbnuancen!
Liebe Grüsse
Doris

Melusine hat gesagt…

Beautiful taken of a beautiful place!